Cum alegi firma de securitate care sa iti asigure serviciul de monitorizare si interventie?

Etapa 1 : Experienta firmei

Majoritatea companiilor de securitate specifica pe site-urile de prezentare experienta lor sau anul in care s-au infiintat.Daca aceste lucruri nu sunt prezente pe site , nu aveti de a face cu un furnizor serios.Experienta unei firme se transforma direct intr-un avantaj sau dimpotriva , un dezavantaj pentru Dvs. ca si client.

Puteti verifica si portofoliul de clienti fiind de regula un bun barometru pentru a identifica
experienta unei societati de securitate.

Etapa 2 : Timpul de raspuns la solicitare

De regula 60 % din clienti solicita acest gen de serviciu dupa ce au avut un eveniment neplacut (spargere, tentativa de spargere etc), prin urmare intr- un moment in care sunt intr-o stare de teama sau soc, fie atunci cand au nevoie de acest serviciu cat mai rapid (in urma cresterii sumelor de bani rulate, a bunurilor ce urmeaza sa fie depozitate, atunci cand membrii ai familiei urmeaza sa stea o perioada indelungata singuri in casa sau in urma unei solicitari din partea organelor statului).

Astfel, timpul de raspuns la solicitare trebuie sa fie cat mai scurt, fiind de asemenea un criteriu ce poate determina seriozitatea firmei.

Cum primiti oferta? Prin telefon? Cum poate cineva sa estimeze corect ce aveti nevoie dintr-o discutie telefonica? Cate informatii va poate oferi ?

Ofertele de regula se trimit pe e-mail, dupa o evaluare la obiectiv iar oferta va cuprinde cat mai multe elemente, deoarece numai astfel puteti avea toate informatiile in momentul in care veti lua o decizie. Decizia trebuie sa fie informata, nu doar pe baza pretului. Sau ar trebui sa fie.

Etapa 3: Aspecte de natura juridica

Mediul securitatii private devine din ce in ce mai instabil , cu tot mai multe firme intrand in insolventa sau fiind anchetate fie pentru spalare de bani fie pentru evaziune fiscala sau alte motive juridice.In urma acestor proceduri , respectivele companii pot avea activitatea suspendata , pot intra in faliment li se poate retrage licenta s.a.m.d . Este evident faptul ca toate aceste elemente pot duce intr-un final la un serviciu necorespunzator , nelegal sau nesatisfacator.

Verificati cu cine incheiati contractul. Cum ?

  • Verificati datele firmei pe site-urile de specialitate . Daca firma este infiintata cu un an, doi, in urma, poate fi un indiciu ca societatea este intr-una din situatiile de mai sus.
  • Numarul de angajati
  • Starea juridica a societatii: in lichidare, in insolventa, in faliment etc.

De ce? In oricare din cazurile de mai sus, puteti ajunge o moneda in tranzactionarile intre firma respectiva si o alta firma. S-a intamplat in ultimii ani de cel putin 3 ori, cand clientii s-au trezit de pe o zi pe alta, transferati unei alte companii.

Etapa 4: Prezenta echipajelor

Trebuie verificata legatura dintre lista de firme care pot oferi serviciul si firmele care sunt in vecinatatea dumneavoastra cu echipaje de interventie si va pot asigura un timp de interventie rezonabil.

Etapa 5: Identificati corect importanta alegerii unei firme de profil

Imaginati-va ca va alegeti o bona pentru copilul dumneavoastra sau un angajat in firma dumneavoastra.

Cat de atenti ati fi la selectia oricaruia? La fel de important este si procesul de selectie al unei firme de securitate.

Puneti cat mai multe intrebari, despre tot ce va intereseaza. E.g : polita de asigurare, timp de interventie, cel mai apropiat echipaj, vechimea firmei, rata de retentie a angajatilor, certificari ISO, de cat timp lucreaza agentul de vanzari care v-a batut la usa in respectiva firma si in principiu orice intrebare care v-ar putea ajuta sa va faceti o idee despre o companie.

Numai daca toate aceste raspunsuri va satisfac nevoia de securitate, puteti avea siguranta ca ati facut alegerea corecta!